איך לבחור כיורים מעוצבים?

בשנים אחרונות ישנה דרישה הולכת וגוברת לכיורים מעוצבים בשילוב העיצוב והתכנון של הבית. כל מי שעבר שיפוץ או בניית בית חדש מכיר את ההרגשה כשמגיעים לשלב בו בוחרים את פרטי הגמר לבית. איזו אסלה לבחור לשירותים? אילו אריחים יותקנו על הקירות ואיזה כיור יונח או יתלה שחדרים הרטובים או במטבח.

בחירת הכלים הסניטריים מצריכה מאתנו ראייה מרחבית, שילוב האלמנטים בצורה טובה וכך תאפשר לנו לרכוש את הכלים המתאימים. כיורים מעוצבים הם אחד האלמנטים המומלצים ביותר בשנים האחרונות בפרט ולאורך ההיסטוריה מאז שהומצא הכיור בכלל.

היכן ניתן לרכוש כיורים מעוצבים?

אם אתם התחלתם לכתת רגליים בין חנויות הקרמיקה והכלים הסניטרים בוודאי כבר גיליתם בעצמכם שכיורים מעוצבים קשה מאוד למצוא בחנויות הללו. הספקים משתדלים להציג ללקוחותיהם כיורים סטנדרטיים, מספקים בכמויות גדולות כיורים לחברות הבנייה השונות ואותן חברות הבנייה מעניקות ללקוחותיהם לבחור כלים בנאליים, משעממים ופשוטים.

אם אתם מעוניינים בכיורים מעוצבים לבית, שיונחו על משטח מרשים שיעניק לחלל מראה מעוצב וייחודי מומלץ לפנות למעצבת בקרמיקה מקצועית שתייצר עבורכם את הכיור שתמיד רציתם. מעצבת מקצועית שעובדת בסטודיו לקרמיקה ייעודי תוכל לשלב את הכיור לפי הצרכים שלכם וגם לשייך את הכיור עם העיצוב הכללי של אותו החלל.

כמה עולה כיור מעוצב?

מחיר כיורים מעוצבים בהחלט מגוון, אתם יכולים להתאים את עיצוב הכיור, את גודלו ואת הפרטים שאתם רוצים שיקשטו אותו לפי התקציב ישי ברשותכם. מומלץ מאוד לשבת עם מעצבת כדי לבחור את העיצוב ולהתאים אותו לאופי של החלל. כך תוכלו להבין איך מורכב המחיר וגם לקבל הצעות שיתאימו לתקציב שלכם.

כיורים מעוצבים בעבודת יד

כשניגשים למעצבת שיוצרת כיורים מעוצבים, אתם יכולים לבנות סקיצה, להראות לה דוגמאות לכיורים שאתם אהבתם והיא בעבודת יד תיצור עבורכם את הכיור שאתם רוצים. בעיצוב אישי אתם יכולים ליצור כל גודל של כיור שמתאים לכם, לבחור את הצבעים, הציורים ועומק הכיור וכך לקבל את הכיור הייחודי שיהיה רק אצלכם. אם יש לכם עוד שאלות על כיורים מעוצבים? אל תהססו ותתייעצו עם מעצבת קרמיקה מקצועית שתוכל לתת לכם את המענה לשאלותיכם.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?