איך לבחור כסא אורח למשרד?

כסא אורח הוא סוג של כסא המתנה למשרד של לקוחות.

כסא אורח בדרך כלל מתאפיין בעיצוב פשוט וקליל, עשוי מתכת או עץ. כסאות כאלו מגיעים ללא גלגלים כי לא מצריכים ניידות אלא לרוב עומדים במקום כגון הכסה שיש לחברת מאה אחוז (עסק חברתי) באתר שלה לדוגמא, הם גם לא תמיד הכי נוחים כי לא דורשים המתנה ממושכת והם לא אורטופדיים או מרופדים בקפידה. הם בדרך כלל פשוטים וזולים יחסית.

אז איך בכל זאת נבחר כסא אורח למשרד שלנו?

  • קודם כל על פי העיצוב של המשרד. אם המשרד שלכם מעוצב כולו מעץ, רצוי שגם כסאות האורח יהיו מעץ. אם מדובר במשרד שהוא קליל ונקי יחסית מעיצוב, בחרו כסא קלאסי ונקי מיותר מדי עיצובים.
  • תקציב – אם יש לכם הרבה כסף להוציא על כסאות משרדיים אז השקיעו בכסא ותקנו כסאות עם ידיות ומרופדות, תלוי כמובן במידת הרצון שלכם בעיצוב וההשקעה.
  • נוחות – אם אתם יודעים שהאורחים שלכם צריכים להמתין לשירות הרבה זמן תבחרו כסא אורח שהוא כן נוח, לא חייב אורטופדי, אבל לא כאלו שהם יסבלו בזמן שהם מחכים לתורם.
  • אם רצפת המשרד בנויה מפרקט, תקפידו שהרגליים של כסא אורח לא ישרטו את הפרקט. חשוב לשים לב לחומרי הגלם שמיוצר מהם הרגליים של הכסא.
  • משקל כסא אורח – אם צריך להזיז הרבה את הכסאות ולהניע אותם כדאי להתחשב במשקל שלהם ולא לקנות כסאות כבדים מדי.
  • ריפוד – שוב, אם לא נדרש המתנה ארוכה מדי בין תור לתור לא חייב לדאוג לריפוד אך אם כן, התחשבו באורחים והשקיעו טיפה יותר בכסא.כסא אורח
  • דרישות תקן – בדקו אם הכסא עומד בתקן הבטיחות ואם הוא יוצר בהתאם לדרישות התקן.
  • משענת – כדאי שתהיה משענת בסיסית לכסא, אנשים תמיד מתעצבנים כשאתם נותנים להם לשבת על כסא ללא משענת, זה לא מכבד.

מאמרים נוספים:

 

לסיכום, תפקיד של כסא אורח הוא לאפשר ישיבה של המתנה קצרה או ארוכה של מבקר לקבלת שירות ולכן יש חשיבות בבחירת הכסא עבור הקהל המיועד. אם אנו מספקים שירות לקשישים אנו לא נבחר כיסא שיגרום להם כאבי גב בעת המתנה ממושכת. בעת בחירת כסא, אנו צריכים להתחשב בחומרי הגלם של הכסא, במשענת, בריפוד, דרישות תקן, העיצוב וכמות המשאבים אותם אנו מוכנים להשקיע בשביל כסא שכזה.  אם אתם נותנים שירות להרבה אנשים כמו בית חולים למשל, רצוי לבחור כסאות לא מרווחים מדי כדי שיהיה לכם מקום לכמה שיותר כסאות.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?