עצות וטיפים בעיצוב לוקר חלומי

לוקר בבית ספר, זוהי סוג של הממלכה הקטנה שלכן, הבנות, כי מבחינתכן מהיום הוא לא רק נועד לציוד לימודי וספרים, אלא גם לציוד האישי שלכם.

חלק מההשראות כאן נלקחו מערוץ יוטיוב של גולשת שעיצבה לוקר באופן מאוד מרשים.

אז דיברנו מספיק, בואו נעבור כעת לטיפים:

  1. לוח מחיק – קחו לוח מחיק, תתלו אותו על דלת של לוקר ותדביקו עליו כל מיני מגנטים ומדבקות. בנוסף, אתן יכולות לרשום עליו דברים שלא תשכחו למשל או לתת לחברים גם לרשום לכן עליו, ליצור משחקים של ניחושים מי רשם עליו. זה תמיד מרענן יהיה לפתוח בבוקר את הלוקר ולראות דברים כתובים בפנים.
  2. שיעורי ספורט קיימים בכל בית ספר. שימו בלוקר מגבת, מגבונים, טישו, גומיות, שפתון, ערכה קטנה של עזרה ראשונה במידה ותצטרכו, אם יש לכם ימים ארוכים ואתן אוהבות להביא אוכל שדורש תוספת כמו רטבים או מלח ופלפל גם את זה אתן יכולות לשים ולאחסן בלוקר.
  3. ציוד משרדי – תמיד כיף לפתוח לוקר עם צבע בעיניים. שימו קופסא או סלסלה בצבע, אחסנו בה ציוד משרדי כמו עפרונות ועטים. במידה ונהרס לכם, תמיד יהיה לכם ספייר בלוקר.
  4. שימו בלוקר בגדים להחלפה למקרה חירום, מראה קטנה, מערכת שעות על הדלת, מוצרי טיפוח כמו דאודוראנט ומסרק.
  5. מגנטים – המגנטים שאתם מתכוונים לתלות בבית על המקרר, תביאו אותם לבית ספר ותתלו על הלוקר. מגנטים מאירועים, ימי הולדת, חתונות – הכי כיף!
  6. תיק איפור – אחסנו תיק איפור למקרה שאתן הולכות עם חברות אחרי הבית ספר לקניון או מקום שאתן רוצות להתייפות ולהיראות טוב יותר אליו.
  7. נגמר המקום בלוקר? בקשו מאבא לבנות מדף קטן בתוך הלוקר שתוכלו לאחסן גם עליו דברים. על המדף תוכלו לשים עוד ציוד או תמונות עם מעמד.
  8. פונפונים – תלו מחוץ ללוקר קישוטים כמו פונפונים זה תמיד מוסיף עוד טאצ' אישי של צבעוניות וחשיבה מחוץ לקופסא.

רוצים לרכוש לוקר? פנו אלינו והזמינו היום בכל הגדלים, בכל הצבעים ובכל הסוגים!

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?