איך בוחרים מחסן עצים לגינה?

יש לכם גינה עם מלא ציוד מפוזר בה? האופניים שוכבות,
הקמפינג מפוזר, והארגזים עוד רגע נקרעים? אם עוד לא שמעתם על זה…

הגיע הזמן לרכוש מחסן עצים ולהתחיל בסדר וארגון של הגינה!

מה הצרכים שלי?

  1. גודל ועיצוב – בדקו איזה גודל אתם צריכים וכמה ציוד אתם הולכים לאחסן בו. חלק מהמחסנים אפילו אפשר להקטין ולהגדיל במהלך השימוש. התאימו את הצבע של המחסן לעיצוב הגינה, גם במחסן עצים צריכה להכנס נגיעה עיצובית.
  2. מותג – בצעו סקר שוק על החברות המובילות בשוק לייצור מחסן עצים ובחרו את זאת שגם מעניקה שירות ותמיכה כי גם במקרה הזה במהלך השימוש אתם עשויים להיתקל בתקלות לא צפויות. חברה טובה מעניקה אחריות לכמה שנים ככה שתהיו יותר בטוחים.
  3. מחיר – מחירי מחסן תלויים בהרבה דברים. גודל, עיצוב ומותג. כמו בכל דבר, לא תמיד היקר הוא הטוב ביותר והזול הוא לא המשתלם ביותר. בחרו משהו בינוני בתמורה למה שאתם מוכנים לשים מכספכם.
  4. טעם אישי – יש מגוון עיצובים של מחסנים ממתכת ועד לעץ ולכן אנו צריכים לדעת בבחירת מחסן איזה סוג אנחנו אוהבים ואיך אנו רוצים שהוא ייראה. מחסן עץ יש לו מראה יותר קליל מאשר מתכת.
  5. מטרה – יש כאלו המקימים את המחסן לשם אחסון ויש כאלו שמקימים מחסן ומשתמשים בו כחדר עבודה. אם הוא משמש כחדר עבודה, קל וחומר שתצטרכו לעשות בו חלון אוורור.

איזה סוגי מחסנים קיימים?

מחסן עצים

מחסן עץ – יש לו מראה כפרי ועיצוב נהדר שמשתלב עם הגינה בקלילות. הוא עמיד וחזק ובעל איטום ובידוד גבוהה וגם ניתן לפרק ולהרכיב אותו בקלות במידה שרוצים להעביר אותו מקום. החסרון במחסנים מסוג זה שהם דורשים תחזוקה לאורך זמן ויכולים להירקב ולהיווצר עובש ולכן הזנחה היא לא טובה בסוג זה של מחסנים.

מחסן מתכת – בעלי קונסטרוקציה שעברה צביעה בתנור. עמיד מאוד וזול לתחזוקה. הוא עמיד בכל תנאי מזג אוויר ואפשר למצוא אותם בעיצוב דמוי עץ שמשתלב בגינה בצורה יפה. חסרון זה שהוא לא שומר מחום וקור ואי אפשר לתלות בפנים מדפים כי העובי של הדפנות מאוד דק.

קיים גם סוג הפלסטיק והאגוז אך אלו הפופולריים יותר.

מתעניינים ברכישת מחסן עצים? פנו אלינו!

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?