כל מה שרציתם לדעת על לוקרים

מי מאתנו לא צפה בסדרות האמריקאיות של שנות ה 90' כשתלמידי בתי הספר היו ניגשים לארוניות לוקרים בהפסקה? כולנו באותה התקופה רצינו שיהיו לנו גם כן אותם לוקרים לבית הספר שלנו. מאז ועד היום הדברים השתנו הרבה, היום ישנם לוקרים לבית ספר כמעט בכל מוסד חינוך, מכיתות א' ועד סיום התיכונים.

לוקרים משמשים אותנו במקומות ציבור רבים כמו בתי ספר שונים, אוניברסיטאות, חדרי כושר וספא, היום גם ניתן למצוא ארוניות לוקרים בתחנות רכבת, נמלי התעופה ומרכזי קניות ברחבי העולם כדי להעניק לנו חוויה טובה יותר.

מטרת הלוקרים

המטרה העיקרית היא לאחסן את הציוד האישי שלנו בארוניות לוקרים כדי להעניק נו מקום בטוח לשמור על הציוד האישי. ניתן להשכיר לוקרים לפרקי זמן שונים, ישנם מקומות שהלוקרים בהשכרה למשך שנה שלמה כמו בבתי הספר, חדרי הכושר וכן הלאה, וישנם מקומות שאנחנו יכולים להשכיר את הלוקרים לזמן קצוב, לשעה או שעתיים שאנחנו מסתובבים במקום מסחרי, ביקור בספא או במרכז קניות ואפילו בשדה התעופה.

איך זה עובד?

לוקרים שהם בהשכרה לתקופה ארוכה אנחנו משלמים למקום על השימוש בלוקרים כמו למשל בבית הספר ההורים משתתפים בעלותם עבור ילדיהם, בחדרי הכושר שאנחנו משלמים תוספת למנוי החודשי וכן הלאה. במקרים מזדמנים כמו בספא או אוניברסיטאות ניתן להשכיר את הלוקר לפי משך הזמן שאתם משתמשים בו, ישנה עמדת תשלום שאתם מחייבים את כרטיס האשראי במקום ועד שלא תסיימו את השימוש בלוקר תחויבו באמצעות כרטיס האשראי.

היכן עוד ניתן למצוא לוקרים?

מקומות עבודה שונים למשל מציבים ארוניות לוקרים בשטח החברה או הארגון כדי לאפשר לעובדי המקום לאחסן את הציוד האישי, בצורה הזו מקום העבודה מעניק לעובדים תחושת ביטחון כי הציוד שלהם מאובטח ושמור וכך מאפשר לעובדים לעבוד בצורה חופשית יותר וללא הסחות דעת. לא לכל עובד ישנו משרד אישי עם ארון שהוא יכול לנעול את הארנק, מפתחות הרכב והנייד, הצבת לוקרים במקומות עבודה שונים מאפשרים לעובדים להיות מרוכזים יותר בעבודתם. חברת סייף לוקר מתמחים בהתקנת לוקרים למוסדות השונים במגזר הפרטי והציבורי.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?