רעיונות לשיווק העסק

אנו חיים בעולם עם דומיננטיות רבה של רשתות חברתיות. עולם שהוא ככל הנראה רשת חברתית עולמית שהצליחה להגיע כמעט לכל נקודה על הגלובוס. לכן כתבנו מאמר קצר בו נפרט מעט על רעיונות לשיווק העסק ברשתות החברתיות.

ראשית, יש להבין את העיקרון החשוב של הפגנת נוכחות. הדבר הבסיסי והראשון שיש לעשות הוא לפתוח דף עסקי בפייסבוק וגם בטוויטר אם אפשרי. חבל שבעלי עסק רבים מוותרים על אפשרות מעולה זו, וכך מאבדים למעשה הזדמנות טובה לבסס קשר בלתי אמצעי וישיר עם אלפים רבים של לקוחות שישמחו לשמוע ולראות מה יש לכם להציע, ואולי בסופו של דבר גם לרכוש את השירות או המוצר שלכם. פתחו "דף אוהדים" שכזה ודאגו שינוהל היטב. במידת הצורך אף שכרו שירותיהם של מומחים בניהול עמודים ברשתות חברתיות, שכן מדובר באפיק משתלם שלא כדאי לוותר עליו סתם כך.

כדאי לשקול ברצינות גם פתיחת עמוד בלינקדאין – רשת חברתית שהיא אמנם פחות נפוצה ופופולארית מפייסבוק, אולם היא מיועדת ליצירת שיתופי פעולה מקצועיים ולהיכרות עם מומחים בתחומים שונים – באם אם זהים או משיקים לאלו שלכם.

תנו ערך ללקוחות. אל תסתפקו בדף עסקי בסיסי, אלא התחילו ליצוק לתוכו תוכן מעניין שעשוי לרתק את הגולשים ולהתעניין במה שיש לכם להציע להם. חשבו בגדול והפיצו פוסטים שיגרמו לגולשים ללמוד עליכם ולהבין מדוע אתם כאן ומה באתם לתת להם. מתגו עצמכם כמאסטרים בתחומכם (והיו כאלו). הזרמת תוכן מעניין באופן שוטף תמנע עזיבה של גולשים וקמילה איטית של הדף.

קבלו פידבק מהלקוחות. קל לעשות זאת עם ניהול דף עסקי ברשתות החברתיות. זהו יתרון גדול שיסייע לכם ללמוד דרכים לשיפור המוצרים והשירותים שלכם. התייחסו ברצינות לבקשות ו/או עצות של לקוחות וכך תראו גידול בהכנסות.

התמקדו בתחום צר (נישה) על מנת למשוך אליכם קהלים ספציפיים שיודעים מה הם רוצים וכאלו שסביר שמתישהו יצרכו את המוצר שלכם. נצלו את הרשת החברתית לאיתור קהלים ספציפיים שהתחום בו אתם עוסקים מהווה תחום עניין אמיתי עבורם, או אפילו תחביב בו הם עוסקים לאחר שעות העבודה.

לחצו כאן לעמוד הראשי של האתר

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?