שירות של עיצוב גרפי לעסקים קטנים

עיצוב גרפי לעסקים קטנים

כל בעל עסק נתקל בשלב כלשהו במושג "מיתוג" לראשונה. עם זאת, למרות העובדה כי רבים מכירים את המושג עצמו, חלק גדול מהעסקים אינם מקדישים מספיק תשומת לב לחלק זה בעסק. במאמר זה נדבר על עיצוב גרפי לעסקים קטנים ונסביר כיצד שינוי קטן יכול למנף את העסק שלכם קדימה.

עיצוב גרפי – למה זה חשוב?

ברגע שעסק חדש נפתח, אחד הדברים הראשונים שעליו לעשות, הוא לבנות מותג, הכולל לוגו, פליירים, אתר שמעוצב בצורה מקצועית ועוד. בחלק גדול מהמקרים בעלי העסקים לא מקדישים זמן רב לחלק זה בעסק ועקב כך נתקלים בכשלון בתחומים אחרים בעסק.

לפי הסטטיסטיקה, אחד הדברים המשפיעים ביותר על מכירת המוצרים בעסק, הוא דווקא עיצוב גרפי. ישנם המון מקרים, בהם חברות לא הגיעו אל יעד המכירות שנקבע בתוכנית העסקית וברגע ששינו את העיצוב של המוצר/אתר החברה, זכו לעלייה משמעותית באחוזי המכירות.

אחרי הכל, חשוב לזכור כי הלקוחות שמים לב לא רק לשירות והמוצרים הקיימים בחברה, אלא גם לעיצוב של האתר, מוצר והחברה עצמה.

חברה שמכבדת את עצמה ומעוניינת להציג את הצד המקצועי שבה, תדאג להשקיע גם בתדמית העיצובית כי אלה הם ה"פנים של החברה".

היכן להזמין עיצוב גרפי?

טעות נפוצה של בעלי עסקים מתחילים, היא להזמין עיצוב גרפי מחבר קרוב או החברה הראשונה שראו באינטרנט. במקרים אלה, אותם בעלי העסקים מסתמכים על מזל, כי לא בהכרח שאותו מעצב גרפי שהזמינו ממנו את השירות, יהיה מקצועי מספיק וסגנון העיצוב שלו ימצא חן בעיניכם.

חשוב להבין כי טעם הוא עניין סובייקטיבי והשאלה האמתית היא לא "היכן להזמין עיצוב גרפי" אלא "כיצד למצוא מעצב מקצועי".

אין זה סוד כי נכון להיום, קיימות בשוק מספיק חברות עיצוב גרפי, אך על מנת למצוא את החברה המתאימה לכם, חשוב לשים לב לדברים הבאים:

  • תיק עבודות – כמו שאומרים "על טעם וריח, אין להתווכח" ולעתים ניתן למצוא חברה או פרילנסר מקצועי מאוד, אך הסגנון שלו (או של החברה) אינו לטעמכם.
  • המלצות – בנוסף לתיק עבודות, חשוב לבדוק המלצות על אותו מעצב או חברה שממנה אתם מעוניינים להזמין את השירות. אין דבר טוב יותר המעיד על איכות המוצר מאשר המלצות של לקוחות קודמים.
  • תנאים – כמו כן, חשוב לבדוק תנאים, לדוגמה, כמה סקיצות המעצב יכול לספק, מהי כמות התיקונים המקובלת, מהם הזמנים בהם המעצב מתחייב לסיים את העבודה וכו'.

לחצו כאן לפרטים אודות הצעות לעסקים קטנים

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?