דוכן אוכל

אירוע חברה או אירוע פרטי, זאת הדרך הנכונה להעניק לאורחים שלכם חוויה קולינרית יוצרת דופן.
דוכן אוכל זו חברה המספקת לכם שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר, אוכל מגוון ועשיר בסגנון סובב עולם, עיצוב מנות המוגשות לאורחים שלכם בחיוך גדול ועם שירות ללא תחרות, ניתן להזמין את דוכן אוכל לאירועים פרטיים או לאירועי חברה, הם יודעים איך להעניק לאורחים שלכם את החוויה האולטימטיבית הן מהמנות והן מהנראות.

דוכן אוכל יודעים שאתם משקיעים את מיטב כספכם לאירוע שאתם מתכננים בין אם זה אירוע פרטי לאנשים הקרובים לכם ביותר ובין אם זה צוות של אנשי כוח אדם המארגנים את האירוע מתקציב החברה שהופנה במיוחד על מנת לפנק את העובדים שלהם. הם ידאגו שאתם תהיו מרוצים, תרגישו בטוחים שאתם בידיים טובות ושהאורחים שלכם יהנו שבעתיים וידברו על האוכל באירוע שלכם גם הרבה זמן לאחר האירוע.

דוכני אוכל – קונספט סובב עולם

דוכני האוכל של "דוכן אוכל" מאפשרים להזמין מנות לפי בחירת קונספט סובב עולם, ניתן לבחור בדוכנים לפי אזורים בעולם, לפי טעמים או לפי הצורה שמסתדרת לכם הכי טוב עבור האורחים שלכם. יש להם מבחר של מנות המתאימות לצמחונים וטבעוניים, לאוהבי הבשר ואוהבי הגבינות והם מעולים בלשלב את המנות בצורה הנכונה ביותר שתתאים לכל הקהלים. היכנסו לתפריט שלהם כאן והתרשמו ממבחר המנות שהם מציעים.

בנוסף לדוכני אוכל שלהם, יש להם צי של טראק פוד, אלו משאיות אוכל עם מטבח נייד מעוצבות עד לפרט האחרון, כולל טיימר למטבח. הן מותאמות למאכלים המוגשים מהן, הן מעניקות חוויה מדהימה ביופייה ומעלה התרגשות לאורחים. האני מאמין שלהם הוא – אוכל אוכלים קודם עם העיניים, המראה של המנות המוגשות מתוך הפוד טראק המעוצבים שלנו יביאו את האירוע שלכם להיות בלתי נשכח.

לחברות אנחנו מציעים גם דוכני אוכל להאפי האוור אם אתם מעוניינים לפנק את העובדים שלכם על סיום פרויקט, סגירת עסקה חשובה או כל מאורע אחר שאינו בסדר גודל של אירוע עבור כל הארגון אבל עדיין חשוב לכם להעניק להם את הפרגון המגיע לעובדים שלכם על העבודה וההשקעה שהם נתנו לחברה, אנחנו מציעים דוכני אוכל מגוונים, טעימים וקלילים לפי בחירתכם על מנת שהעובדים יהינו מהחוויה של שעת הפינוק המגיעה להם.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?