פרסום בשלטי חוצות יחשוף את העסק שלך למיליוני אנשים

פרסום בשלטי חוצות מהווה את שיטת השיווק הוותיקה והטובה ביותר בעולם, וזה בדוק. מזה למעלה מ- 100 שנים, עסקים גדולים כקטנים דואגים לפרסם את עצמם בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים ולרבות כבישים, מרכזי קניות ואזורי תעשייה, במטרה למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם לפנות אל בית העסק עוד היום.

פרסום הנ"ל מעורר פניה מהירה בלקוח והתרגשות שמעודדת אותו לבחור בבית העסק על פני עסקים אחרים.

איך עושים פרסום בשלטי חוצות ואלו עוד שיטות פרסום מומלצות כדאי ליישם כדי להגדיל את מאזן המכירות במהירות?

פרסום בשלטי חוצות

שלטי חוצות איילון זה החלום של כל בית עסק, אך זהו רק הסיום של המסע. כל תהליך של ייצור שלטי חוצות מתחיל באפיון ומיתוג העסק, המוצר או השירות שמעוניינים לפרסם בשלט ובאפיון קהלי היעד הרלוונטיים שלו. המטרה היא לייצר שלט שמושך את העין של הלקוחות הנכונים ופונה אליהם בשפה שלהם, כך שיפתחו את התשוקה לפנות אל בית העסק מתוך מקום של הזדהות ומתן ביטחון בו.

תהליך המיתוג כולל בין היתר את העיצוב של שלטי החוצות שיכול להיות צבעוני או שחור לבן, עם אותיות תלת מימד ושילובים מיוחדים. כיום, מאוד פופולרי להשתיל אותיות תלת מימד בשלטי חוצות, מאחר והן משדרגות את הנראות של כל שלט חוצות ותופסות אל העין.

עם סיום תהליך האפיון והמיתוג, יש ליצור קשר עם בית דפוס ולייצר את שלט החוצות. כמו כן, יש לפנות אל המפיקים המתאימים האחראיים לפרסום שלטי החוצות באזור הרצוי, לברר מחירים ולבחון לכמה זמן הייתם רוצים לפרסם את השלט בהתאם לאפשרויות הקיימות.

עלות פרסום שלט חוצות משתנה ממקום למקום ועשויה לעלות עשרות ומאות אלפי שקלים. מומלץ לבחור בפרסום ממושך בתשלום נמוך יותר, על פני תשלום קצר טווח בתשלום גבוה יותר, בכדי לאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף אל שלטי חוצות בין אם פרסום בשלטי חוצות הוא על שלטי חוצות באיילון או בדרך לקריית שמונה.

מאמרים נוספים:

שיטות נוספות לפרסום

מעבר לשיטת פרסום בשלטי חוצות ישנן שיטות רבות לשווק את עצמכם בפני כמות עצומה של אנשים במהירות, כמו לדוגמא פרסום בטלוויזיה באמצעות פרסומות ותשדירים מיוחדים.

פרסום בפריים טיים או בשעות במהלך היום שבהן נמצא כי קהלי היעד שלכם צופים בטלוויזיה, יכולים לשדרג משמעותית את התדמית של בית העסק שלכם ולהפוך אותו למותג מן המניין, שכל לקוח מרגיש בטוח ושמח לפנות אליו ללא עוררין.

שלטי חוצות הן בהחלט דרך להפיץ את הבשורה ואכן מהווה שיטת שיווק מצוינת המאפשרת לאינספור אנשים להיחשף לבית העסק שלכם, לשירותים ולמוצרים שאתם מספקים תוך רגע בעודם נוסעים ברכב או מצויים במרכז בילוי.

שיטות שיווק נוספות שמביאות לחשיפה מהירה הן פרסום בטלוויזיה ובפרט פרסום בפריים טיים של פרסומות איכותיות ומקצועיות המשדרות אמינות ופונות ללקוח בשפה שלו.

אולי יעניין אותך גם
מחסן לוגיסטי ליצרנים
מחסן לוגיסטי ליצרנים

יצרנים בכל תחומי התעשייה הקלה והכבדה זקוקים למחסנים לוגיסטיים שיאפשרו להם לגשת בקלות לציוד, לסחורה, למלאי ולכלים. במאמר הבא נסביר ממה מורכב מחסן כזה ואיך