פרסום

פרסום בפייסבוק

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את השימוש במדיה החברתית ככלי נוסף לפרסום העסק שלהם. פייסבוק הגדולה ברשתות החברתיות מאפשרת לכם לפרסם בקלות ויעילות את העסק שלכם ולעקוב אחר ההתקדמות של הקמפיין שאתם מנהלים. פייסבוק מאפרת לכם להשתמש בכלי הפרסום שלה בשני דרכים. הדרך הראשונה זה קמפיין ממומן, שאומר בגדול מגדירים את הקהל ומשלמים לפייסבוק. השנייה היא שימוש בגוגל בצורה חינמית לגמרי כדי להביא תוצאות.

בשני המקרים של פרסום בפייסבוק אתם רוצים להיות בולטים ולמשוך את הגולשים לפעולה ועל מנת להניע אותם לפעולה עליכם לדאוג שיש לכם תמונה מושכת ורמת איכות גבוהה לרקע העמוד העסקי שלכם. תמונות איכותיות משדרות לגולשים על דף איכותי וגורמות לגולש להתעניין בדף אף יותר. דבר נוסף וחשוב מאוד לשים עליו דגש הוא חוות דעת תוכלו לבקש מלקוחותיכם להשאיר חוות דעת וככל שחוות הדעת טובות יותר כך מתקבל רושם על דף עסקי טוב יותר.

פרסום בקבוצות פייסבוק

כדי להתחיל לפרסם בקבוצות המתאימות לתחום העסקי שלכם או פונות לקהל היעד שלכם עליכם למצוא את ואתן הקבוצות. עליכם להיות חברים באותן הקבוצות, ישנן קבוצות פרטיות או סגורות כדי להיות חבר בקבוצה עליכם לבקש להצטרף וכשמנהלי הקבוצה מאשרים אתכם אתם יכולים לראות את התנהלות הקבוצה, מי החברים בה וגם לפרסם פוסטים ולכתוב תגובות. מומלץ עם אישורכם להצטרף לקבוצה להמתין מעט ולעקוב אחר אופי חברי הקבוצה ולא להעלות פוסט מידית. הקבוצות הציבוריות פועלות באותו אופן בדיוק רק שלהן אין לכם כל צורך ברישום ותוכלו להצטרף לקבוצה מידית וללא המתנה לאישור הצטרפות.

דרכי הפרסום בפייסבוק

ישנם לא מעט אפיקים אליהם ניתן לפנות לפרסום בפייסבוק, למשל תוכלו לעקוב אחרי השאלות של חברי הקבוצה. אם יש להם שאלות ולכם יש את התשובות תוכלו לשתף את חברי הקבוצה בבלוג שלכם שבו יש את המידע. שאלונים וסקרים הם עוד דרך לפעולה שמגדילים את ההתעניינות של הגולשים ומניעים לפעולה. בשורה התחתונה, ניתן להשיג תנועה וחשיפה גדולים מאוד לעסק שלכם עם פרסום בפייסבוק בין אם ממומן או חינמי.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים

בדקו דם

Close