מכירות

ציוד משרדי – 100 אחוז למשרד שלכם

אנחנו צריכים באופן קבוע להזמין ציוד למשרד, מניירות צילום, עטים ומחברות ועד כיבוד קל, חומרי ניקוי ועוד. היכן ניתן להשיג את כל הציוד הדרוש למשרד מבלי להתחיל להסתובב בין ספקים וחנויות שונות? ציוד משרדי למשרד קונים ב 100 אחוז.

כמה פעמים קרה לכם שהייתם צריכים ציוד למשרד הכולל גם מחברות ועטים גם כיבוד קל וגם מכשירים חשמליים למשרד כמו מחשבים, מסכים, מגרסה משרדית וכדומה, והייתם צריכים לפנות לספקים שונים כדי להשלים את הרשימה? ב 100 אחוז תוכלו למצוא את כל מה שנחוץ למשרד שלכם במקום אחד.

ציוד משרדי לעובדי המשרד

עובדי המשרד משתמשים בציוד משרדי על בסיס יומיומי, הם מדפיסים ניירת, גורסים, כותבים פנקסים או במדבקות "ממו" ודי מהר מבלי שנשים לב הציוד שרכשנו לפני מספר שבועות נגמר. תמיד יש מישהו בחברה שדואג למלא את המלאי של הציוד המשרדי במשרד כדי שהעובדים ימשיכו לעבוד ללא כל גורם מפריע או מכשול. כדי לעשות רכישה נבונה וטובה ישנם מספר פעולות שמומלץ לעשות לפני שמזמינים ציוד משרדי.

איך עושים הזמנה חכמה?

מי שאחראי להזמנת ציוד משרדי יבקש מכל עובדי החברה להעביר אליו בקשות ודרישות, הוא מנהל רשימה מסודרת ולבסוף מקבל עליה אישור ממנהליו. לא אצל כל ספקי הציוד המשרדי ניתן לדעת מראש מה סה"כ ההזמנה ובהרבה מקרים פשוט מחכים להצעת המחיר ולאחר מכן מאשרים את ההזמנה. במאה אחוז ניתן לערוך הזמנה אונליין ועם כל הוספת פריט אתם יודעים בדיוק על כמה עומדת ההזמנה שלכם עוד לפני שאתם סוגרים אותה ומבצעים תשלום. אתם יכולים לערוך את ההזמנה כמה פעמים שתרצו והיא תהיה זמינה לכם עד לרגע סגירתה. ככה שיש לכם מעקב תמידי ואפשרות לתמרן לפי התקציב שיש לכם.

עסק חברתי לטובת כולם

כשאתם רוכשים ציוד משרדי ממאה אחוז אתם תורמים לקבוצות שונות בחברה הישראלית. המודל העסקי של 100 אחוז הינו מודל של עסק חברתי, החברה מפנה מחצית מרווחיה לטובת קהילות שונות בארץ.

הראו לי עוד

מאמרים קשורים