איך למצוא עורך דין טוב?

לפעמים אנחנו נתקלים במצבים בחיים שאנחנו צריכים את עזרתו של עורך דין טוב ומקצועי שיעזור לנו להיחלץ מבעיה שנקלענו לה. עורכי הדין מתמחים בנושאים שונים וכדי שהם יוכלו לעזור לנו בנושא בו נקלענו כדאי לפנות לעורך דין טוב במתמחה בנושא. בדיוק כמו שאם אנחנו צריכים רופא מומחה, רופא המשפחה לא יוכל לתת לנו את המענה כך בדיוק עם עורכי הדין, עורך דין לענייני תעבורה לא יוכל לעזור לנו בתיק המתעסק בדיני משפחה וכן הלאה.

כדי למצוא עורך דין טוב בתחום בו אנחנו צריכים ייעוץ אנחנו יכולים לפנות למנוע החיפוש ולשאול את גוגל " עורך דין לדיני תעבורה" או אם אנחנו לא יודעים לאיזה עורך דין אנחנו צריכים לפנות ניתן להקליד במנוע החיפוש לפי אזור " עורך דין ברעננה". החיפוש כללי כמו האזור תוכלו לשאול את עורך הדין אם הוא מטפל בנושא שלכם ואם לא אם יש לו ממליץ.

מאמרים נוספים:

איך למצוא עורך דין באינטרנט?

היום מרבית בעלי המקצוע מפרסמים את עצמם באינטרנט, כך גם עורכי דין עושים, הם מפרסמים את עצמם באינטרנט או ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את כמות הלקוחות שלהם (בדיוק כמו כל עסק אחר).

כדי למצוא עורך דין טוב בתחום שאתם צריכים מומלץ לעשות חקר ראשוני. אם יש לכם קרוב משפחה או חבר שמכיר עורך דין טוב בדיוק לתחום שאתם מחפשים אחד, תוכלו לבקש ממנו פרטי ההתקשרות עמו. אם אתם לא מכירים מישהו כדי לעשות סקר שוק ולהיעזר בחוות דעת של אנשים שאותו עורך דין ייצג בעבר.

כמה עולה ייעוץ של עורך דין?

שכר הטרחה של עורכי דין שונה מעורך דין לעורך דין. ישנם עורכי דין שמחייבים רק לפי אחוזים מהרווח שאתם זוכים במשפט או בייצוגכם (גם אם אתם לא חייבים להיות נוכחים בבית המשפט). ישנם עורכי דין שיגבו מכם תשלום מסוים ללא כל קשר לזכייתכם במשפט. חשוב לדעת עורכי דין מחייבים באופן נפרד אגרות או מסמכים שעליהם להוציא והם יכולים להציג לכם קבלות שאכן הם שילמו על המסמך סכום מסוים וזה הסכום שאתם צריכים לשלם. אלו מסמכים שלא תמיד יודעים בתחילת הדרך שצריך להמציא לבית המשפט אבל תמיד טוב לדעת שישנה אפשרות שזה יקרה.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?