עורך דין דיני עבודה

לעיתים אנחנו נתקלים במצבים שלא חשבנו שנצטרך להיעזר בעורך דין על מנת לקבל את זכויותינו או לקבל את מה שהובטח לנו באמצעות חוזה מסודר ואפילו בהסכם שבעל פה. אבל מה קורה במצב שבו אנחנו צריכים להתעמת עם הבוס שלנו? מול החברה שאנחנו עבדנו אצלם תקופה מסוימת ואפילו שנים רבות? למצבים לא פשוטים שכאלו מומלץ לפנות לעורך דין דיני עבודה שימצא עבורנו את הפתרון ושבעזרתו נקבל את זכויותינו.

זכויותיו של כל אדם כשיר בישראל מאוגדות בחוק ובלי יוצא דופן גם חובותיו של השכיר. ישנם לעיתים מקרים בהם מתגלה איזו אי הבנה או אי הסכמה בין המעסיק והשכיר שעלולה להוביל לפגיעה אישית או כספית. בכל מקרה כאשר זכויותיו של העובד נפגעו ניתן לפנות לעורך דין דיני עבודה ולדרוש פיצוי הולם ממקום העבודה.

מה גורם לרבים לפנות לעורך דין דיני עבודה?

לצערנו ישנם מקרים רבים בהם ישנה אי הבנה או הסכמה בין הצדדים, משמע העובד והמעביד אינם מסכימים בדעותיהם או שהחוזה ביניהם אינו מאגד את הנושא עליו הם דנים. במקרים כאלו ישנה אפשרות שהעובד נפגע או מבחינה אישית או מבחינה כספית ולכן הוא פונה לעורך דין דיני עבודה כדי לקבל את מה שמגיע לו.

הבעיה העיקרית עם דיני העבודה שהם נחשבים למורכבים וכוללים סעיפים רבים ולכן מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בדיני עבודה על מנת שהעובד לא יפסיד את מה שמגיע לו. חשוב להבהיר החוקים תקפים גם אם נעשה מעשה שלא בכוונה תחילה ונחשב למעשה בשוגג.

מידע זה יכול להיות רלוונטי עבורך:

מתי מומלץ לפנות לעורך דין דיני עבודה?

מעביד שמרגיש כי נעשה לו עוול, התבצע שינוי חריג או מעשה לא שיגרתי שיש בו מן הספק כי ישנו חוסר בהירות בנוגע לזכויותיכם מומלץ לבדוק זאת מול עורך דין דיני עבודה. ישנם מצבים רבים שמוגדרים כך למשל פיטורין, הלנת שכר, אי תשלום על הוצאות מסוימות, פציעות, תאונות עבודה ועוד מקרים רבים אחרים. לפעמים תספיק פגישת ייעוץ עם עורך דין דיני עבודה כדי למנוע אובדן כספי ולפעמים תוכלו לפנות לתביעה משפטית, רק חשוב שתיקחו בחשבון כי הדבר עלול להימשך שנים רבות.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?