קידום אתרים בגוגל לעסקים

לעתים עולה השאלה – האם העסק שלי צריך אתר אינטרנט? הרי עד היום הוא הסתדר פשוט נהדר, ללא כל נוכחות אינטרנטית – מה שאומר שאוכל להמשיך ולהסתדר מבחינה עסקית גם בשנים הבאות. זוהי מחשבה מעניינת, אבל לא כזו שיכולה לקדם אתכם בטווח הרחוק מבחינה עסקית.

במגזר העסקי מבנים כיום את החשיבות שבקידום אתרים, תוך שמספר הולך וגדל של בעלי עסקים מבקשות מחברות קידום אתרים שיבנו לעסק שלהם אתר מרשים ויקדמו אותו ברשת. עם זאת, לא מעט עסקים עם תקציב נמוך לפרסום נמנעות מלעשות את הצעדים הנדרשים לקידום האתר שלכם, במחשבה שלא ניתן להתמודד עם התחרות הצפופה והקשה של העולם העסקי בן ימינו. חברות כאלו עשויות להוציא סכומי עתק על אפיקי פרסום מסורתיים יותר, כדוגמת פרסום חוצות, עיתונות ורדיו, אולם בכך הם עשויים לפספס את אפיק הפרסום הגדל בצורה המהירה ביותר, ואינו מפסיק להאיץ – עולם האינטרנט שממשיך לכבוש את כדור הארץ בסערה שכבר הפסיקה להפתיע – עולם שהביא עימו דרכים חדשות לפרסום ושיווק, היעילות לקידומו של כל עסק.

מה שכדאי לכם לדעת על גוגל לעסקים

גוגל זהו מנוע החיפוש הגדול והידוע ביותר, כאשר מרבית הגולשים כיום משתמשים בעיקר (או רק) בו על-מנת לחפש מוצרים או שירותים שונים. מיקום האתר העסקי שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל משפיע במישרין על מספר הגולשים המגיעים לאתר וכך גם על מספר הלקוחות הפוטנציאליים שירכשו מכם את המוצר או השירות שאתם מציעים.

מדוע קידום אתרים בגוגל לעסקים? בעלי עסק רבים משקיעים בבניית אתר עסקי-תדמיתי מבלי להשקיע בדל של מחשבה על ההשלכות של בניית האתר. לבנות אתר ו"לזרוק" אותו איפשהו במרחב האינטרנט העצום עשוי שלא להוביל לתוצאות שאתם מייחלים עבור העסק שלכם, כיוון שאם הוא אינו מקודם כראוי, תמצאו אותו ממוקדם בדפים העורפיים המתקדמים של תוצאות החיפוש – מקומות אליהם הגולש הממוצע כנראה לא יגיע בכלל. ניתן לדמות אתר אינטרנט כחנות קטנה בתוך קניון עצום עם מספר רב של חנויות; אם אף אחד לא ישמע על החנות שלכם בשום צורה שהיא, נוסף על מיקומה של החנות – באחת הפינות הנשכחות של הקניון – סביר שמספר הלקוחות שיצליחו להגיע אליכם יהיה קטן ביותר, וכך גם העסק שלכם לא יזכה להצלחה עסקית נרחבת.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?