המדריך להתאמת מנורות קיר בחללי הבית

החלטתם כי הגיע הזמן לעשות קצת שינויים בבית? אם לא מתחשק לכם להשתגע, תוכלו רק לבחור מנורות קיר חדשות על מנת להעניק לכל חלל אווירה שונה. אם תבחרו את הנברשות הנכונות, אתם תמצאו את עצמכם משנים את החלל בצורה מוחלטת. כך פתאום תוכלו לראות איך שינוי אחד קטן יכול להביא איתו להשפעה חסרת תקדים. אנו נסביר לכם במדריך הבא כיצד תוכלו לדעת איזה מנורת קיר מתאימה לכל חלל בבית. בדרך הזאת תוכלו לדעת כי השינוי שעשיתם יהיה גם שינוי נכון.

התאימו את המנורה לגודל החלל

אחד מהפרמטרים הכי חשובים הוא גודל החלל שבו תרצו להציב את המנורה. עליכם לוודא כי גודל החלל תואם את גודל המנורה, שלא ייווצר חוסר התאמה בין המנורה לבין החלל. אם החלל יהיה קטן, לא תוכלו לרכוש מנורה גדולה שעשויה להיות לא פרופורציונאלית. מצד שני אם החלל הוא מאוד גדול, לא תוכלו לרכוש מנורה קטנה שאף אחד לא יבחין בה. יהיה עליכם למצוא את האיזון הנכון, וזוהי לגמרי האחריות שלכם על סמך החלל שבו תציבו את המנורה. מומלץ להתייעץ עם מעצבת פנים מנוסה.

התאימו את המנורה לגובה התקרה

הגובה של התקרה גם הוא עשוי להיות עניין של תוכלו להתעלם ממנו. נדגיש תחילה כי רוב הדירות בישראל הן עם תקרה סטנדרטית, כך שאין ממש הבדל בנושא הזה. אך עדיין תוכלו למצוא לא מעט דירות עם תקרות גבוהות או נמוכות, והן כמובן צריכות התייחסות מיוחדת. יהיה עליכם לוודא כי הגובה של המנורה שתרכשו יתאים לגובה התקרה. כך שלא תיווצר בעיה כאשר תתקינו את המנורה בחלל, ותגלו כי הגובה עלול להוות בעיה כזאת או אחרת.

התאימו את המנורה לסוג החלל

יש כל מיני חללים שונים בדירה שלכם, ויהיה עליכם להתאים את המנורה לסוג החלל. כלומר מנורה שעשויה להתאים לסלון היא לא בהכרח תתאים בצורה גורפת גם לחדרי השינה או למטבח. יהיה עליכם לוודא כי המנורה שאתם רוכשים מתאימה לסוג החלל שבו היא תותקן. בחלק מהמקרים תוכלו למצוא מנורות קיר בסגנון דומה שאמורות להיות מותקנות באזורים שונים על מנת ליצור סוג מסוים של המשכיות.

אל תוותרו על הטעם האישי שלכם.

זה נכון שיש לא מעט דברים שאתם צריכים לקחת אותם בחשבון, אך הכי חשוב זה שלא תוותרו על הטעם האישי שלכם. כל מנורה שאתם מכניסים אליכם לבית חייבת להיות כזאת שאתם גם מתחברים למראה שלה. אם אתם לא מתחברים למנורה כזאת או אחרת, אתם תגיעו למצב שתצטרכו להחליף אותה מהר מאוד. אל תעשו החלטות פזיזות כאשר אתם עומדים לבחור מנורות קיר חדשות לבית כי זוהי החלטה מאוד חשובה. תשאלו את עצמכם כיצד תמיד חלמתם לראות כל חלל, ומיד תקבלו תשובות לגבי המנורות המתאימות.

למידע נוסף ראו גם: תאורה צמודת קיר

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?