איך להדפיס תמונות צבעוניות ועדיין לחסוך בדיו

מדפסות לא עולות הרבה כסף בימינו גם ברמה המתקדמת שלהן משום שהעיקר בהן הוא הדיו והטונר שיש להחליף בקביעות. רבים מדפיסים את המסמכים ואת הניירת שהם זקוקים לה בכמות גבוהה וזה גוזל מהם הרבה כסף בהחלפת מחסניות דיו צבעוניות. יש דרכים חסכוניות יותר להדפיס תמונות צבעוניות ועדיין לחסוך בדיו וזה כולל גם ציורים להדפסה, הדפסת פוסטרים ואפילו דפי צביעה להדפסה. זה משהו שאפשר ללמוד בקלות לעשות ולחסוך לכם כסף רב בהדפסות צבעוניות וגם שחור לבן.

מה מדפיסים בצורה חסכונית?

יש לא מעט מסמכים שאפשר להדפיס בצורה חסכונית אם בוחרים בפונקציה של הדפסה חסכונית. זה אומר שהצבעים יהיו חלשים יותר וזה בסדר גמור לגבי ציורים להדפסה או הדפסת פוסטרים שאפשר לחיות אתם גם כך. יש אפשרות לשנות הגדרה למצב חיסכון וככה אפשר לחסוך בצבע.

לא להדפיס אוטומטית מהאינטרנט את כל הדף

יש תבניות והדפסים שאפשר להדפיס כמו דפי צביעה להדפסה או דפי צביעה מיינקראפט לילדים שלכם שלא חייבים להדפיס יחד עם שאר הפרסומות והתמונות והכיתוב שיש להם מסביב. כשאתם מעבירים אותם למצב הדפסה נקו את כל הסימנים המיותרים כדי שלא תצטרכו להדפיס גם אותם.

לבדוק כל מחסנית דיו

לפעמים הנורית מאותתת לכם על תכולת דיו נמוכה ושהמחסנית עומדת להיגמר אבל לא תמיד זה מדויק. במקרים רבים יש עוד מספיק דיו במחסנית ויש לבדוק ולהמשיך להדפיס במקום לזרוק אותה ולהחליף אותה במחסנית חדשה. רצוי לעשות זאת גם לפני הדפסת פוסטרים כדי לוודא שיש לכם מספיק צבע בשבילם.

לבחור מדפסת משוכללת וחסכונית

הטיפ הזה מיועד למי שצריך לבחור מדפסת חדשה ומתלבט בין מדפסת שמחירה נמוך אבל עלויות המחסנית שלה גבוהות, לבין מדפסת טובה שיכולה להיות מעט יקרה, כמו מדפסת לייזר שהטונר שלה זול יותר ואין צורך להחליף בה את הטונר בתכיפות. אם אתם מאלה שצריכים בבית הרבה ציורים להדפסה או דפי צביעה למיינקראפט תשמחו בוודאי לחסוך בעלות הזאת.

מחסניות מילוי זולות ולא מקוריות

דרך נוספת אפשרית היא מילוי המחסניות במקום קניית מחסנית דיו מקורית. יש שירות כזה שיכול לחסוך לכם כסף רב כשמשתמשים במחסנית שממלאים בה רק את הדיו ולא צריך בכל פעם לקנות את המחסנית המקורית כולה. זה חשוב מאוד במיוחד למי שצריך הדפסת פוסטרים בתכיפות ובכמויות גדולות. להם החיסכון משמעותי יותר. עם זאת, אין להתפשר על איכות הדיו והטונר ולקנות גם שם את החומרים הטובים ביותר כדי לא לפגום באיכות ההדפסה או לגרום לתקלות במדפסת עצמה.

לקנות רק כמות מותאמת לצרכים שלכם

לדיו יש תאריך תפוגה ואם אתם קונים מחסנית עם יותר מדי דיו שלא מתאימה למטרה שלכם, אתם עלולים לבזבז דיו שיתקלקל מהר. קנו רק מחסנית עם תכולה שבה תשתמשו באמת.

למידע נוסף ראו גם: ציוד משרדי תל אביב

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?