איך להזמין נכון ציוד משרדי?

איך להזמין נכון ציוד משרדי? אתם מבצעים הזמנות באופן די שותף למשרדכם, אז בואו נענה על השאלה, איך להזמין נכון ציוד משרדי?

ישנם משרדים שמבצעים הזמנות ציוד משרדי על בסיס שבועי, אחת לשבוע הם נכנסים לאתר החנות ממנה הם מזמינים בדרך כלל ומשחזרים את הזמנתם הקודמת, לפעמים מוסיפים עוד פריטים, לפעמים גורעים פריט או שניים ולפעמים היא ממש זהה כל שבוע.

זו אחת הדרכים הקלות יותר להשתמש בזיכרון המערכת ולשכפל הזמנות קודמות.

הזמנת ציוד משרדי לעסקים הינה חלק מהתפקיד הכולל של המזכירה או המנהלת האדמיניסטרטיבית. היא מקבלת את הבקשות של כל העובדים, בין אם מדובר בהזמנת מחברת, עטים או מרקרים וכמובן שליה להיות עם היד על הדופק בנוגע לציוד משרדי הנמצא בשימוש הכלל כמו דפי מדפסת, דיו למדפסת ומוצרים למטבח המשרדי כמו כוסות חד פעמיים, קפה ועוגיות לאירוח.

עסקים שקראו את המאמר התעניינו גם במוצרים הבאים:

ציוד משרדי לעסקים קטנים

אם אתם עסק קטן אתם לבטח מזמינים בתדירות נמוכה יותר מזו שצוינה קודם לכן, עסקים קטנים יכולים לבצע את הזמנתם פעם או פעמיים בחודש בלבד.

בהזמנת ציוד משרדי לעסק קטן מומלץ לתשאל את העובדים טרם ההזמנה אם מישהו צריך ציוד משרדי נוסף, שכן המשלוח בתשלום או מעל סכום מסוים הוא חינמי, שווה לנצל זאת להזמין עבור כל העובדים את הציוד הנדרש להם באותה הזמנה.

ביצוע הזמנות קטנות מספר רב של פעמים עלול ליצור לעסק הוצאה מיותרת על משלוח כשהיה ניתן להזמין את כל הרשימה יחד מראש.

ישנם עסקים שעדיין הולכים ברגל לחנות הקרובה למשרדם על מנת להזמין או לרכוש את ציוד משרדי, זו דרך לא ממש נכונה לבצע, היום ישנן חנויות מקוונות אתם יכולים בצע את הזמנתכם בדרך נוחה, קלה ומהירה מבלי לבזבז את זמנכם בהליכה לחנות ציוד משרדי. במרכז או ציוד משרדי בתל אביב אנחנו פוגשים בדרך הזו לא מעט, בגלל שיש הרבה מאוד חנויות לציוד משרדי בעיר והכל מאוד נגיש ישנם החושבים ש"אני אקפוץ רגע לחנות למטה ואקנה את הציוד". זו אשליה, הרגע הזה הופך במהרה לחצי שעה עם ההליכה, השיח עם המוכר והחזרה למשרד. מה גם לא בהכרח אתם יכולים לבצע השוואות מחירים למוצרים.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?