אסטרטגיית תוכן מבוססת מחקר מתחרים

אסטרטגיית תוכן – עולם הקידום והפרסום באינטרנט כל הזמן משתנה – עם טקטיקות ואסטרטגיות חדשות, תוכנות, כלים ואפליקציות, וחידושים שמנועי החיפוש וגופי הפרסום מביאים לעולם הדינאמי הזה. דבר אחד בסיסי לא השתנה: האינטרנט הוא כלי להפצת תוכן, ובתור שכזה, עליכם להתמקד באסטרטגיית תוכן איכותית שתביא לכם תנועת גולשים רלוונטית ויותר פניות ומכירות.

עולם האינטרנט מטבעו הינו עולם דינאמי ומשתנה. האינטרנט של היום לא דומה כלל לאינטרנט של שנת 1995, למשל. באופן דומה, גם כל ענף הפרסום והקידום של אתרים ועסקים באינטרנט משתנה כל העת, כאשר פרקטיקות חדשות, אסטרטגיות וטקטיקות, כמו גם כלים ותוכנות שונות יוצאות את השוק התחרותי הזה כל העת, במידה משתנה של הצלחה כמובן.

בהתאם, גם מנועי החיפוש ופלטפורמות הפרסום משתנות עם הזמן – מוסיפות ומורידות פיצ'רים, מדגישות נושאים חדשים בדירוג האתרים שלהם, מעלות או מורידות מחירים של ערוצי פרסום שונים ועוד.

ולמרות כל השינויים הדרמטיים הללו, דבר אחד לא השתנה כבר מאז תחילת האינטרנט העולמי באמצע שנות התשעים: האינטרנט היה ונותר כלי להפצת תוכן. לכן, כל אמצעי הפרסום והקידום מבוססים בסופו של דבר על אסטרטגיית תוכן כזו או אחרת.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור לעצמך או לעסק שלך אסטרטגיה להפצת תוכן מוצלחת, היא לגבש אותה על ידי מחקר מתחרים בדיגיטל.

מאמרים נוספים:

מהו מחקר מתחרים בדיגיטל?

אסטרטגיית תוכן מבוססת מחקר מתחרים בדיגיטל הינה בפשטות תכנון להפצת תוכן הנותן מענה למה שהמתחרים שלך עושים במרחב האינטרנטי על מנת לקדם את עצמם.

אחד הביטויים הפופולאריים של אסטרטגיה כזו היא מחקר קישורים המפנים לאתרי המתחרים: במחקר כזה תוכלו לראות היכן המתחרים מפרסמים תכנים המקדמים את האתר שלהם, ובכך לגבש תוכנית דומה או טובה יותר על מנת לעקוף אותם במנועי החיפוש.

דרך אחרת למחקר מתחרים בהקשר של אסטרטגיית תוכן היא בחינת התכנים שהמתחרים מעלים הן באתרים שלהם, והן במדיות החברתיות, תוך מדידת הפופולאריות של סוגי תכנים אלו ושל היענות הציבור לתכנים אלו.

את זה עושים על מנת ליצור תכנים דומים או טובים יותר, לרבות באתר שלכם וגם בפלטפורמות החברתיות השונות שבהם אתם פעילים.

חשוב להבהיר כי מחקר תכנים של מתחרים בעולם הדיגיטלי אין פירושו שיש להעתיק מהם תכנים; העתקת תכנים מקוריים של מישהו אחר היא איסור חמור בעולם השיווק הדיגיטלי.

החשיבות של מנהל תוכן וייעוץ אסטרטגי בצמיחה של חברות

אסטרטגיות צמיחה עסקית מחייבות תכנון קפדני, לרבות תכנון דיגיטלי לקידום ופרסום של העסק. על מנת להשיג תכנון דיגיטלי מקצועי, נדרשים הן ייעוץ אסטרטגי כללי לחברה או לעסק, ולעיתים גם ייעוץ ארגוני שמשנה את התנהלות הארגון בדיגיטל – חברת ייעוץ אסטרטגי חשובה במיוחד בחברות ותיקות יותר, שאינן מורגלות לעולם הדיגיטל ואינן רגילות להפקת תכנים עבור העולם הדיגיטלי.

לשם כך חשוב לפנות לחברת ייעוץ אסטרטגי, אשר תתכנן ביחד איתכם את השיווק הדיגיטלי הנכון ביותר עבור העסק או החברה שלכם, ואף תמנה מנהל תוכן מקצועי או תכשיר אחד מתוך העסק שלכם, על מנת לבצע הלכה למעשה את אותה אסטרטגיית תוכן שתביא אתכם לרמת הרווחים והחשיפה הרצויה לכם.

אולי יעניין אותך גם
מחסן לוגיסטי ליצרנים
מחסן לוגיסטי ליצרנים

יצרנים בכל תחומי התעשייה הקלה והכבדה זקוקים למחסנים לוגיסטיים שיאפשרו להם לגשת בקלות לציוד, לסחורה, למלאי ולכלים. במאמר הבא נסביר ממה מורכב מחסן כזה ואיך