שירותי טלמיטינג – להוביל את הלקוח לפגישה עם איש מכירות

הרבה לפני שכולם עברו לעבוד מהבית, היו גם עבודות שהצריכו את השירות של שיחת טלפון אחת פשוטה שיודעת לחולל נפלאות גם בעקומת המכירות של מי שמזמין אותה. בטלפון אפשר לעשות הכל, ממכירות וייעוץ ועד קביעת פגישות ממוקדות וענייניות על מנת לסגור עסקה או להבטיח פגישה עם איש מקצוע שימכור לכם שירות. שירותי טלמיטינג ניתנים היום על ידי מי שמתמחה בכך כדי לספק את מערך השיחות הטלפוניות היעילות ביותר לפי צורכי הלקוח ומטרותיו, לכל ארגון או גוף שנעזרים בו. חשוב לדעת מהו טלמיטינג טוב ויעיל על מנת להיעזר בשירות הזה כך שייתן תוצאות אמינות ואיכותיות.

מהו טלמיטינג?

טלמיטינג אינו טלמרקטינג, ראשית כל. טלמרקטינג מוכר מוצר או שירות, טלמיטינג לא עושה זאת. מדובר בשירות שנועד להתחיל את תהליך המכירה ולמפות את צורכי הלקוחות שלכם, וגם לקבוע את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בצורה יותר יעילה. בטלמיטינג מתחילים לברר מיהו הלקוח ומה הוא צריך ומובילים אותו לפגישה עם איש המקצוע והמכירות שלכם על מנת להתאים לו את המוצר או השירות ולמכור לו אותו, כשמדובר בטלמיטינג ללקוחות. יש גם שירות כזה לעסקים אחרים כדי ליצור שיתופי פעולה שונים על ידי הצגת המוצרים וכדי להניע את הקשרים העסקיים. בשיחה זו נקבעת פגישת העבודה או המכירה לאחר שהועברו כל הפרטים וכל צד יודע על השני יותר מאשר ידע קודם וכעת הוא מעוניין להתקדם לשלב הסגירה. לכן, שירותי טלמיטינג טובים באמת חייבים להיות יעילים וממוקדים, להכיר היטב את המוצרים והשירותים ואת מי שמדברים אתו כדי להקל על איש המכירות בשטח לעשות את העבודה שלו. כלומר, מבצעי השיחות צריכים להיות מיומנים מאוד בבירור פרטים ועובדות ובהצגת המוצרים והשירותים וגם להיות אסרטיביים מספיק כדי לסגור פגישה להמשך.

מאמרים נוספים:

למה זה חשוב?

ככל שתדעו יותר על הלקוחות שלכם ותצאו לפגישות עם לידים מבטיחים ואיכותיים יותר, יש יותר הצלחות לכל שעת עבודה ולכל פגישה. זמן שווה כסף ולכן אתם רוצים להוציא את הזמן על לקוחות פוטנציאליים בלבד שיש לכם סיכוי למכור להם קודם כל, ורק אחר כך לנסות להמיר לידים איכותיים וממוקדים פחות למכירה, אם זה נדרש. המגע האישי וההיכרות עם מי שמוכר לכם בטלפון יותר אפקטיביים במקרים מסוימים מאשר מכירות שנעשות באתר משום שיש אפשרות לפוגג חששות ולהסביר את היתרונות של המוצר למי שמתעניין בו ובכך לשכנע אותו לקנות. כך שבניגוד למה שנהוג לחשוב, שיחות הן עדיין יעילות יותר למכירות מאשר להוביל אותם לאתר מכירות אונליין בלבד.

איזה שירות טלמיטינג מתאים לכם?

שירותי טלמיטינג טובים מתבטאים בעיקר באחוז מכירות גבוה שיוצא מכך. זוהי תוצאה ישירה מכך שהחברה בעלת ניסיון והיכרות עם עסק כמו שלכם ולכן גם יודעת לבנות את קמפיין השיחות והפניות ללקוחות שלכם בצורה נכונה ויעילה ומבלי לפספס. טיב השירות הוא טיב הקמפיין שאתם בונים, לפי מטרות שלכם כלקוחות ולפי היעדים שאתם מציבים לעצמכם. כמו כן, איסוף נתונים ורשימות לידים בסיסיות הוא תנאי הכרחי לכך שיש לכם עם מי לעבוד ולמי לפנות כדי למכור ולהיפגש לפגישות עבודה.

מה חשוב לדעת על השיחות עצמן?

השיחות עצמן צריכות להיות איכותיות ולא כדי לצאת ידי חובה ולכן חברה כזאת משקיעה בהכשרת העובדים שלה על מנת לקבל מהם את הביצוע הטוב והאמין ביותר ללקוח. חברת שירותי טלמיטינג תפלח אתכם את הקהל שלכם כדי לדייק ולייעל את העבודה ותגדיר אתכם את קהל היעד שלכם מבין הלקוחות או אנשי המקצוע שתרצו להגיע אליהם. לאחר מכן, יגיע שלב בניית תסריטי מכירה והפקת דוחות נתונים על כל פעולה שתתבצע למענכם. כך תוכלו להפיק את הלקחים הכי מדויקים ולפעול נכון, נוסף לשיחות שיניבו לכם אחוז מכירות גבוה.

אולי יעניין אותך גם
פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?